Ikke terug hier sé

Hallo tweevoetertjes, hier ben ik weer Toby.
Willen jullie nu eens wat weten ? 
Het is vandaag mijn verjaardag. Ja ja ik verjaar ook al eens hé.
Ik ben vandaag 
4
jaar
geworden.
Wat vinden jullie daarvan.
En ik maar wachten op mijn cadeautje, maar juist niks gekregen. Ja, ik krijg geen snoep meer hé. Jullie weten het al wel. Tobyke is te dik en moet een beetje regimen. Da's ook een vies woord hé.
Maar dat is geen erg hoor, ik heb deze morgen een extra dikke knuffel van mijn bazeke gekregen en daar juist als bazinneke van werken kwam ook zo'n hééééél grote knuffel hé.
Ik ben nogal met mijn gat in de boter gevallen , zo'n lieve bazekes. 
Maar mijn vriendjes Zembi en Babouchka die hebben mij maar eens vies bekeken? "Wordt gij ook al zo oud snotter " zag en hoorde ik ze denken.
Ik wilde er vandaag een groot feest van maken met barbeque en al van die dingen, maar ja jullie hebben het ook gezien hé. Het regende pijpestelen en dat hebben mijn vriendjes niet graag. Dus hebben wij binnen maar een beetje met ballekes gespeeld en ons bazeke een beetje, ja een héééél klein beetje op zijn zenuwen gewerkt.
Ik vind dat heel goed, zo krijgen wij tenminste zijn aandacht. 
Nu ga ik hier stoppen want ik hoor hier paardjes voorbij komen en daar wil ik samen met mijn vriendjes eens goed gaan op blaffen.
Als jullie nog een geschenkje voor mij hadden mag je dat altijd komen brengen . Jullie weten waar ik woon hé.
Zo, tot nog eens,
Toby.
PS: hieronder nog een fotoke, 
Hier zie je hoe vermoeiend ons leven kan zijn.
Ik ben die links .

Jullie mogen ook jullie mening zeggen hieronder hé.
En ook eens op die reklamekes drukken.
Elke keer dat je er op klikt heb ik een snoepje meer.
Goed gezien van mij hé.

1 opmerking:

Emmy zei

Leuk vertelsel. Ik lees echter iets die niet klopt. Ge moogt geen snoep meer eten, wegens te dik en op het eind vraag je om op de reclame te clikken om snoepjes te vergaren kleine deugniet!
Toch een dikke knuffel voor je verjaardag en ook voor je maatjes ;-)