Hey, 
Hier ben ik weer. Toby.
Zoals je kunt zien heeft mijn bazeke zo'n fotoke die bij TomTom gemaakt is hier bovenaan gezet. Jullie moeten nu toch eerlijk toegeven dat ik er hier goed op sta, niet?
Ik had eigenlijk niet veel zin om jullie nog wat te komen vertellen. Mannekes ik ben doodop hé. Wat een vermoeiende dag zeg. Ons bazeke vond er niet beter op dan ons vandaag te trimmen. Trimmen dat is net zoiets als naar de kapper gaan. Jullie vinden dat misschien wel leuk maar viervoetertjes zijn daar niet zo dol op. Dat komt om dat wij veel te lang moeten stil zitten. Ons bazeke heeft dit al weken beloofd aan ons bazinneke, maar het kwam er nooit van. "Vandaag is de ideale dag ",zei hij.  "Het is toch geen weer om wat anders te doen." En alzo hadden wij prijs. Het was ook de hoogste tijd. Wij zagen er net uit als onze noorpoolvrienden. Helemaal vol met haar. Bazinneke zei dat ze onze ogen niet meer zag. Vreemd hoor want ik zag die van haar nog wel en die van bazeke ook.
Enfin, ~je ziet dat ik ook een woordje frans spreek hé~hij is er dan deze morgen in volle overgave aan begonnen. Eerst ons Babouchka en dan ik, want ik kon niet wachten. Stel je maar eens voor dat ik de laatste zou zijn, ik zou het niet fijn gevonden hebben. Soms moest bazeke al eens boos zijn op mij omdat ik niet altijd doe wat hij wil.  Eerst moet ik rechtstaan, dan weer zitten. Ik wordt daar zo moe van en dan leg ik mij languit neer. Ja, dat vind hij niet leuk!
Uiteindelijk is het dan toch nog goed gekomen. Ik hijgde mij te pletter. Dorst dat je daar van krijgt!
Na mij kwam onze Zembi nog aan de beurt. Die kan nog moeilijker doen dan ik zegt bazeke.
Jullie zouden ons nu moeten zien. Bazinneke vind ons weer prachtig maar ik vind ons net gepluimde kiekens.
En nu ga ik een dutje doen, want ik ben stik kapot. En bazeke moet ook een beetje gaan liggen want die zijn rug is weer naar de vaantjes zegt hij.
Tot de volgende keer , 
Toby

1 opmerking:

Emmy zei

Leuke blog Adriaan! IIk beloof nu en dan eens langs te komen. Ik heb geen diertjese maar zit met een klein kind om voor te zorgen. Het is er ook eentje zoals toby die nooit doet wat je wil. Even vermoeiend ;-)
Groetjes.