mmmm, lekker die kauwstripjes.

Hallo hondenvriendjes,
hier is Toby weer.
Vandaag was eens een rustig dagje. Zolang dat die nog bestaat is het Nationale Feestdag zei bazeke. Ik begrijp daar allemaal niet zoveel van en ons bazinneke ook niet. Vermits het dan toch een feestdag is krijgen jullie van mij zo'n lekkere kauwstrip, zei ze. Nu heb ik al veel soorten van dat kauwgedoe gehad, maar deze....amai,  lekker hoor. En hard, zo hard dat mijn vriendjes die van hen niet op kregen. Dat van mij was reeds op toen Zembi het zijn na een half uurtje liet liggen. Ha ja, die heeft al zijn tandjes niet meer. Hi..woef...hi. Oei, 'k was het al vergeten dat ik daar niet mee mag lachen. En ons Babouchka had die van haar mee in haar mand genomen. Toen zij er dorst van kreeg ben ik die kauwsnoep snel gaan wegnemen en ben die gaan verstoppen. En zij maar zoeken nadien. Maar het is een slimme, net zoals ik en daarom moest ik het telkens weer op een ander plaats gaan verstoppen. Ikke blij, want ze heeft het niet kunnen vinden. Ik heb het 's avonds zelf stiekem mee naar boven genomen toen ik ging slapen.
Tweevoetertjes, jullie weten niet hoe lekker het hier in huis riekt. Bazeke heeft een rozijnenbroodje gebakken. Dat wordt weer smullen. Ik zal weer al mijn  kunstjes moeten boven halen om daar een stukje van vast te krijgen. Vooral nu dat mijn bazeke en bazinneke vinden dat ik te dik wordt. Ik zal weer mijn beste trukjes moeten boven halen. Wens mij maar veel succes en tot morgen hé. 
Toby.

1 opmerking:

Pieter Dewever zei

Heel leuk Adriaan. Je bent echt op dreef. En Toby ook. Groeten, Pieter.