Mag ik mij voorstellen?

Hey,

Ik kom eens even kijken en mijzelf aan jullie voorstellen.
Ik ben Toby, een viervoetertje en nu 4 jaar oud. Iedereen noemt mij een Caesareke maar dat heb ik niet graag. Alleen maar om dat mijn mooie foto op doosjes eten staat. Dat eten is trouwens niet lekker en ook niet gezond voor ons. Veel liever heb ik dus dat je onze soort met zijn echte naam toespreekt en dat is zeker niet gemakkelijk om te onthouden.
Ik ben dus...humm, humm,...een "West-highland White Terrier". Da's niet simpel hé.
Oh! Ik zie dat mijn bazeke al een foto van mij hier bovenaan gezet heeft. Flink van hem.
Ik ben die slimme ~dat zeggen mijn bazeke en bazinneke~ helemaal rechts. Die twee anderen zijn ook huisgenootjes van me en mijn beste vrienden. ...Soms. Ik zal ze jullie even voorstellen. Naast mij in het midden is "Zembi". Hij is van dezelfde familie als ik en ook een manneke maar hij is véél véél ouder dan mijzelf. Elf jaar zeg, dat is oud, niet? Ik zal jullie wat zeggen of beter toefluisteren want hij heeft niet graag dat iedereen dat weet: Hij is al tandjes verloren, hi hi....Oei, ik mag hier niet mee lachen zegt bazeke.
En helemaal rechts is mijn vriendinneke Babouchka. Die is van een andere familie, dat zien jullie toch wel hoop ik. Zo zwart als.... oei mag ik ook al niet zeggen. Zij is van het ras ~ras vind ik een lelijk woord, ik zeg liever familie~ Scottish Terrier. Ook niet gemakkelijk om te onthouden hé.
En dan zijn er nog natuurlijk mijn bazeke en bazinneke. Daar is geen foto van en dat komt omdat zij niet zo mooi zijn als wij. Het is maar om te lachen hoor. Zijn zijn heel lief voor ons. Ik zal jullie daar later nog veel over  vertellen.
Zo, nu kennen jullie mij zoal een klein beetje.
Ik moet weg want ik hoor dat hier iedereen wakker wordt en bazeke heeft niet graag dat ik aan zijn computer snuffel. Tot later hé.

Toby

Geen opmerkingen: