Naar het hondendoktervrouwtje.

Hey, hier ben ik weer  Toby.
Mijn pootjes waren gisteren te moe om jullie nog te vertellen van het bezoek bij het hondendoktervrouwtje.
Dus zoals jullie al weten had bazinneke een afspraak gemaakt en konden wij onmiddellijk komen. Wij alle drie blij dat we weer eens met de auto mee konden. Ik begin het nu een beetje gewoon te worden. De eerste keren dat ik meeging deed het zo een beetje vies in mijn buikje en dan begon ik te wenen. Bazeke zei dat ik dat wel gewoon zou worden en voor één keer heeft hij gelijk. Hihi,...grapje hoor, mijn bazeke heeft altijd gelijk.
Ik moest dus naar het doktersvrouwtje, dat is bij BOOZOO. Kennen jullie niet? Bazeke zal hieronder wel zeggen waar dat dat is.
Ik moest van bazinneke gaan omdat ik zo'n hoest had. Dat had ik jullie al verteld niet? Maar ik had die hoest niet van in de regen te lopen zei het hondendoktersvrouwtje. Het was een vieze rus, heu ....een virus.
Een vieze rus met een vreemde naam die ik niet kan onthouden. Het hondendoktersvrouwtje zei dat wij een beetje moesten afwachten en dat mijn vriendjes het misschien ook zouden krijgen. Dat vind ik goed want ik moet niet alleen zo'n vieze hoest hebben.
En toen moest ze ook nog zo'n papiertje in mijn oog steken en ook bij Zembi om te zien of wij wel genoeg oogvocht hebben. Ja ja, onze oogskes drogen op en daarom moet bazinneke alle dagen  zo iets uit een klein tubeke in onze oogskes doen. Vettig spul hoor.
En toen zei bazeke dat Babouchka haar adem vies rook. Dat hoorde ze niet graag hoor. Maar toen hondendoktersvrouwtje zei dat ze daar iets heel goed voor had om op te kauwen fleurde ze helemaal op en ik ook . Weeral snoep dachten wij. Uiteindelijk konden wij daar weg en omdat ik zo blij was dat ik kon vertrekken heb ik mijn pootje nog eens omhoog gehouden en tegen hondendoktersvrouwtje haar deur een plasje gedaan. Foei foei, zei bazinneke. Waarom? Ik was toch zo blij...
Dan weer zo'n ritje in de auto en toen we terug thuis waren was het tijd voor de "Tour". Ja mijn bazeke is ne hevige fan van de "Tour" en ik dus ook. Fietsen hé!
Ik heb hem gevraagd of hij hier zo'n fotoke kon zetten, want jullie geloven mij niet, denk ik.

Zie je nu wel, ongelovige Thomassen. Ik lieg niet hé. Tobyke liegt nooit...of soms een heel klein beetje.
Nu ben ik weer weg, want ik hoor dat bazinneke ons eten klaar maakt en dan ben ik niet te hou....den.......Da........g.....

Dierenartspraktijk booZoo
E.Ruelensvest 107
3001 Leuven
dierenarts@boozoo.be
www.boozoo.be



Geen opmerkingen: